2008 decemberében úgy döntöttem, hogy lecserélem 1G internetemet 8G-re.
Az 1G 9 990 Ft volt havonta, az új, nyolcszor gyorsabb 6 990 Ft.
A T-Home természetesen elfelejtett értesíteni, hogy mennyivel jobbat tud adni, mennyivel olcsóbban....mindegy. Minden szolgáltató kb. ennyire korrekt.
Az új internet mellé, rendeltem kábelTV-t is, a két szolgáltatás együttes összege alacsonyabb, mint előtte az internetért fizetett összeg.
A T-Home azóta nem keresett, sem a netem, sem a kábelTV nem lett beszerelve. Én sem kerestem őket, volt jobb dolgom.
Most 2009 augusztusában újra megrendeltem a szolgáltatásokat. Szabin voltam 2 hetet, gondoltam, belefér nekik - tévedtem.
Amikor leadtam a rendelést, azt írta a rendszer, hogy még nem telt le a hűségnyilatkozatom, ezért a kolléga keresni fog telefonon. Kíváncsi lettem, mi nem telt le, mert az előző netet kb. 5 éve fizettem...
Felhívott a kolléga(nő)! Kérdezte, hogy komolyan gondolom-e a megrendelést, mert decemberben is megrendeltem már ezt a csomagot?!
Megkérdeztem, hogy bekötötték-e az a megrendelt szolgáltatást???? Azt mondta nem, de le akarom mondani?
Mondtam neki, hogy nekem teljesen mindegy, hogy azt a rendelést, vagy a mostani teljesítik, csak csinálják már meg! Biztosított róla, hogy a net 72 órán belül rendben lesz, a kábelesek meg majd hívnak...
És tessék! A net valóban megoldódott! A kábelesek meg csak nem hívnak... Szóltam az egyik kollégámnak akinek a férje történetesen a kábeles cég vezetője, hogy kérdezzen már rá, hogy mi a fene van?! Ez tegnap volt. Ma du. 3-ra jön a kábeles.
Van egy ország...ahol álmomban jártam...